Livrarea produselor
Produsele comandate se livreaza în toată ţara, utilizând modalitatea şi termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii.
Produsele se află în ambalajul original, al producătorului şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.
Returul produselor
Puteţi solicita returul de produse pentru următoarele situaţii:
- Produse nefuncţionale în primele 24 de ore de la recepţie sau colete ce prezintă deteriorări
Dacă produsul primit este nefuncţional în primele 24 de ore de la recepţia efectivă, ridicarea de la sediul Vet Grooming sau recepţia la domiciliu prin curier - puteţi reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.
- Produse ce v-au fost livrate greşit
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalaţi in maximum 72 de ore acest lucru pentru a returna produsul şi a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur şi transport al produsului corect vor fi suportate de Vet Grooming.
- Produse defecte in perioada de garanţie
Produsele care prezintă defecte în perioada de garanţie vor fi returnate către Vet Grooming dacă a fost emis pentru ele un Certificat de Garanţie Vet Grooming. Produsele care prezintă defecte în perioada de garanţie vor fi prezentate într-un centru de service al producătorului dacă a fost emis pentru ele un Certificat de Garanţie din partea producătorului.
NOTA
În toate cazurile de mai sus, cu excepţia celui referitor la defectele în perioada de garanţie, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original şi insoţite de toate accesoriile şi documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.